Felicia Chin 陈靓瑄

Page 1 of 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Successor on Sat May 02, 2009 6:06 pm

Name: 陈靓瑄 / Chen Jing Xuan
English name: Felicia Chin
Birth name: 陈凤玲 / Chin Foon Ling (Chen Feng Ling)
Profession: Actress
Birthdate: 1984-Oct-24
Birthplace: Singapore
Height: 170cm
Weight: 51kg
Star sign: Scorpio
Chinese zodiac: Rat




TV Series
The Little Nyonya (Mediacorp, 2008)
Love Blossoms (Mediacorp, 2008)
The Golden Path (Mediacorp, 2007)
Honour and Passion (Mediacorp, 2007)
Let It Shine (MediaCorp, 2007)
A Million Treasures (MediaCorp, 2006)
The Beginning (ntv7/MediaCorp, 2006)
Love at Zero Degrees (MediaCorp, 2006)
Women of Times (MediaCorp, 2006)
Portrait of Home 2 (MediaCorp, 2005)
Portrait of Home (MediaCorp, 2005)
The Champion (MediaCorp, 2004)
A Child's Hope 2 (MediaCorp, 2004)
Chronicles of Life 我爱我家真情实录 (MediaCorp, 2004)
Always on My Mind 无言的爱 (MediaCorp, 2003)




Recognitions
Star Awards 2006: Top Ten Most Popular Female Artistes
Star Search 2003: Female Champion
Star Search 2003: Best Acting Potential
Star Search 2003: Miss Vibrant

Successor
Webmaster
Webmaster

Join date : 2009-05-01
Location : Singapore (I love HK too)
Posts : 598
Age : 26

http://celebs.talk-forums.com

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Mon Apr 05, 2010 10:10 am

Support Felicia Chin!

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Mon Apr 05, 2010 12:22 pm

haha...... you're here, jessie.

I've got a companion down here liao Surprised

yes, support Felicia Chin ..... an apple a day keeps the doctor away.... LOL



Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Tue Apr 06, 2010 3:27 am

Today got result for Top 10 Fav ~ Hope she wont be kicked out ~

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Tue Apr 06, 2010 3:34 am

sneaked out during tea-break to come here, LOL

when is the results out? i'll be back to check during lunch time.

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Tue Apr 06, 2010 7:25 am

Haha she is in again this week ~ Shocking is Xiang Yun was kicked out ~ Hope she is in on actual day.

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Tue Apr 06, 2010 7:28 am

where did you get the results from? I went to read the bagua blog dunch have leh.


Last edited by inachi on Tue Apr 06, 2010 10:55 pm; edited 1 time in total

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Tue Apr 06, 2010 7:30 am

They nvr post in bagua blog ~

http://entertainment.xin.msn.com/zh/celebrity/features/asia/article.aspx?cp-documentid=4013334

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Tue Apr 06, 2010 7:44 am

thanks, jessie.

gives me inspiration to chiong when I get home tonight Smile

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Tue Apr 06, 2010 7:48 am

Same here hahaha ~ Lucky every week there are something to inspire us. If not, will die of voting hahaha ~

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Thu Apr 08, 2010 2:40 am

4 more days!!

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by lilbastard on Thu Apr 08, 2010 5:39 am

haha hi every1. . call 2022 n do online voting wor

lilbastard
Experienced Member
Experienced Member

Join date : 2010-04-08
Posts : 1074

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 5:50 am

wah, thanks for joining, super fast action sia...hahaha... thank you so much!

I will definitely call de la, not only that, just now my colleagues asked me out for lunch at tiong bahru, I didn't go cos I want to vote during lunch time... I still haven't started voting.... OMG

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Thu Apr 08, 2010 6:12 am

Haha now got me, LB, Inachi here. Call Ade, pinkmushroom, bluestar come ^^

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 6:29 am

got kenzhi also. non-felicians also can chat here..

jessie, put your avatar and siggie here leh, I miss them.

I really miss my online sis, brother, dearie, mentor and the others.

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 7:21 am

Jessie,

I just sent you a pm..... something very weird....... I'm puzzled.

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by lilbastard on Thu Apr 08, 2010 7:31 am

inachi wat thing? share reh

lilbastard
Experienced Member
Experienced Member

Join date : 2010-04-08
Posts : 1074

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Thu Apr 08, 2010 7:34 am

I reply le, Inachi.

Ei how come my signature nvr appear??

jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 7:52 am

LB- cannot share here la, later I pm you.

jessie, you need to go to your profile, select preference, then check the box Always attach my signature.

haha..... at first I also got problem then after trying a few times can liao.

hahaha.... I can see you clearer with your siggie Surprised

tonight I go home I attach mine and show you all how I look like. Stay tunned........ at 9 pm sharp...kekekeke...

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Thu Apr 08, 2010 7:55 am

Really ma? Like LB. Until now is mysterious guy dont know how he looks like. Hahaha ~


Last edited by jessie1314 on Thu Apr 08, 2010 7:59 am; edited 1 time in total

_____________________



jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by lilbastard on Thu Apr 08, 2010 7:56 am

attach huat? chiur pic? lmao c how chio chiu are.. more chio den fel lmao


mi oso dunnch noe how greatlifee,ranice,devilzz,inachi,frivolouslove look rike

lilbastard
Experienced Member
Experienced Member

Join date : 2010-04-08
Posts : 1074

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 8:00 am

attach my pic la.

hahaha....I never use "promise"..... can anytime change my mind... LOL

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by jessie1314 on Thu Apr 08, 2010 8:04 am

Then Inachi jie jie, dont change your mind hahaha ~

Better use another avatar. Huge difference with Feli makes the pic looks ugly.

_____________________



jessie1314
Moderator
Moderator

Join date : 2010-04-05
Posts : 1351

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 8:14 am

haha.... cannot call me too many times jie jie..... I owe you two calls. already ... LOL

aiya, why change pic..... you look good in the pic, what's wrong?

LB, I pm you liao.

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Inachi on Thu Apr 08, 2010 8:21 am

lilbastard wrote:attach huat? chiur pic? lmao c how chio chiu are.. more chio den fel lmao

mi oso dunnch noe how greatlifee,ranice,devilzz,inachi,frivolouslove look rike
me just normal looking rah, got two eyes, one nose, one mouth, I've all the features required for a normal looking face Very Happy

Inachi
Global Moderator
Global Moderator

Join date : 2010-04-04
Posts : 2436

Back to top Go down

Re: Felicia Chin 陈靓瑄

Post by Sponsored content Today at 3:23 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum